Tweedelijns Customer Service Medewerker 40 u/pw

2.250 - 3.500 €/pm


Solliciteer direct


Ben jij op zoek naar een leuke functie als Tweedelijns Customer Service Medewerker bij een club van betrokken en gezellige mensen? Mooi! Scherpthe is op zoek naar iemand die een goede aanvulling kan zijn op het team.

Als Tweedelijns Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze eerstelijns customer support. Vragen en support tickets welke niet door de eerste lijn kunnen worden afgehandeld pak jij op. Je kunt op een professionele en vriendelijke manier jouw bevindingen en oplossing communiceren met collega's en klanten. Kom jij er niet uit? Dan helpen onze ervaren specialisten je bij de oplossing of wordt het ticket door hen overgenomen.

Je begint met een onboarding en training in onze Software waarbij je de andere Scherpthenaren leert kennen en je wegwijs wordt gemaakt in de organisatie, processen en systemen van Scherpthe. We zorgen ervoor dat je met vertrouwen de eerste tickets kunt gaan oplossen! Je werkt samen met jouw collega's om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. 

Wat ga je doen bij Scherpthe?

  • Je loopt een onboarding programma door zodat je goed beslagen ten ijs komt!
  • Met een lach sta je de klanten en collega's te woord
  • Met nieuwsgierigheid stel je de juiste vragen en breng je de wens/behoefte van de klant in kaart
  • Jij gaat incidenten oplossen, problemen analyseren, wijzigingen voorstellen.
  • Met een scherp(th)e blik bewaak je het proces en een tijdige afhandeling van jouw tickets
  • Kennis en begrip van ERP software is een pré. Een oplossingsgerichte instelling en klantgerichte vaardigheden net zo goed.
  • HBO werk- en denkniveau, inzet en ambitie vinden wij belangrijker dan een gerichte opleiding
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is relevant voor deze functie.
  • Je bent woonachtig in de regio Eindhoven

Geloof jij dat:

  • Wederzijds respect bijdraagt aan een fijne werkomgeving
  • Plezier in je werk ervoor zorgt dat een werkdag altijd te snel voorbij is
  • Door zelf actie te ondernemen jij je functie eigen maakt
  • Je op elkaar moet kunnen vertrouwen om tot het beste resultaat te komen
  • Verbinding mét de klant en denken vanuit de klant nodig is voor een goede relatie
  • Persoonlijke ontwikkeling van belang is voor je eigen werkgeluk

Dan beloven wij jou:

Leuke klanten
Fantastische uitjes
Een snelgroeiend en jong bedrijf
Persoonlijke ontwikkeling
De allerlekkerste broodjes op vrijdag

Zo maken wij jouw ontwikkeling op maat

Functioneren

Binnen Scherpthe vinden we het belangrijk dat alle werknemers zo optimaal mogelijk kunnen functioneren.

Opleiding & Cursussen

Bij Scherpthe vinden we het belangrijk dat onze mensen zich blijven ontwikkelen.

Opleidingsbudget

Om zelfontwikkeling te stimuleren bieden wij alle Scherpthenaren ieder jaar een opleidingsbudget aan.

Vragen of meer weten?

Word jij blij bij het lezen van deze vacaturetekst ? Dan horen wij natuurlijk graag van jou! Solliciteer direct (en uiterlijk vóór 30 november 2023) via onderstaande button en we plannen een gesprek. Een cv opsturen is handig maar niet noodzakelijk. Makkelijk toch?

Tot snel bij Scherpthe!

Heb jij vragen na het lezen van deze vacature? Neem dan contact op met Antenieke via 06 34 47 13 87 / 040 3020 111 of stuur een e-mail naar werken@scherpthe.nl.

Laat je naam achter en wij bellen jou!

Solliciteer eenvoudig!

Contactformulier