Duidelijke afspraken, tevreden gebruikers

Customer Support is een Attitude, geen Afdeling! 

Proficiat!

Je bent live!

Veel aandacht gaat uit naar de aanschaf en implementatie van ERP oplossing. De meeste tijd gaat echter zitten in gedegen support en onderhouden van je bedrijfskritische ERP oplossing. 


Goed onderhoud en professioneel support zijn essentieel om je ERP omgeving niet alleen werkend maar ook werkbaar en gezond te houden.

Het zijn vaak de mensen aan de knoppen die als eerste ervaren dat een oplossing niet werkt. Met geoliede support en ondersteuning zijn issues snel verholpen en minimaliseert het de downtime. Een professionele support afdeling en korte lijnen bieden, naast de support die nodig is, ook de inzichten in het niveau van gebruik en eventuele nieuwe behoeftes of wijziging van eerdere keuzes op basis van voortschrijdend inzicht.  

Supportpakketten afgestemd op jouw behoeften!

Wij reageren op jouw behoefte. Komen met een snelle probleem analyse en oplossing binnen de overeengekomen KPI's. Op basis van de ingeschoten vragen en of issues ontwikkelen we een beeld van de oplossing en gebruikersorganisatie. Periodiek ontvang je een rapport over onze bevinding periodiek.

Bij Actief gaan we verder. Op basis van actief Configuration Management zijn we bekend met de verschillende onderdelen van jouw totale ERP oplossing. Daarmee kunnen we sneller anticiperen op gestelde vragen en issues en relatie leggen met situatie bij andere klanten. Samen met jouw persoonlijke Service Level Manager evalueren de periodiek en koppelen we onze de bevindingen t.a.v. het systeemgebruik en kennisniveau aan je terug. Je krijgt op jouw omgeving geënte, contextuele product update informatie. Jouw omgeving wordt actief bewaakt door onze monitoringtools. Hiermee zijn we potentiële issues voor, als bepaalde waarden dreigen te worden overschreden.

Proactief zegt het al. We zitten in de driver seat. We monitoren ontwikkelingen, kennen de details van jouw ERP-oplossing. O.b.v. proactieve probleem analyses komen we tot structurele oplossingen. De rapportage frequentie is eens per kwartaal. Daarnaast evalueren we per half jaar de ontwikkelingen, bevindingen in het strategisch/ tactisch overleg. Naast monitoring services zetten we automatische testtooling in om de gebruikersorganisatie maximaal te ontlasten bij de automatische upgrades en updates van jouw Epicor Kinetic Cloud ERP.

Scherpthe Customer Support pakketten

Op afroep
Reactief
Actief
Meest gekozen
Pro-actief
Incident Management (helpdesk)
Epicor Premium Partner Support
Incident Management (NL)
24-7 toegang tot Scherpthe Customer Support Portaal
Service Level Management
Support Performance Rapportage
- 1x per jaar 2x per jaar 4x per jaar
What's New Epicor product update
Contextuele What's New Epicor product update
Tactisch / Strategisch overleg
1x per jaar 2x per jaar
Service Level Manager voor overige vragen
Aanvullende diensten
Configuration Management
Problem Management
Monitoring Services & Automated Testing
Toegang tot Scherpthe Marketplace
Systeem Monitoring
Automatische test services
Tarifering
Incident Management
Vaste fee per issue, afhandeling tegen standaard tarieven Incl. Incl. Incl.
Configuration Management
Standaard tarieven Support tarieven Incl. Incl.
Problem Management
Standaard tarieven Support tarieven Support tarieven Incl.
Change Management
Standaard tarieven Support tarieven Support tarieven Support tarieven
Sofware Control & Distributie (release management)
Standaard tarieven Support tarieven Support tarieven Support tarieven
Vraag een offerte aan. Vraag een offerte aan. Vraag een offerte aan.


Support is geen afdeling, Support is een Attitude!

Overtuigd van het belang van Support en benieuwd welke dienstverlening het beste aansluit bij jouw behoeftes? 

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.