Eerstelijns Customer Service Medewerker 40 u/pw

2.250 - 3.500 €/pm


Solliciteer direct


Ben jij op zoek naar een leuke functie als Eerstelijns Customer Service Medewerker bij een club van betrokken en gezellige mensen? Mooi! Scherpthe is op zoek naar iemand die een goede aanvulling kan zijn op het team.

Als Eerstelijns Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze relaties. Jij helpt hen op een professionele, vriendelijke en correcte manier met hun vragen en zorgt ervoor dat elk verzoek op de juiste plek terechtkomt. Je begint met een onboarding en training waarin je de andere Scherpthenaren leert kennen en je wegwijs wordt gemaakt in de organisatie, processen en systemen van Scherpthe. We zorgen ervoor dat je met vertrouwen de eerste service kunt gaan verlenen! Vragen en tickets volg je op den duur zelf op en je houdt de klant op de hoogte. Je werkt samen met jouw collega's om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. 

Wat ga je doen bij Scherpthe?

  • Je loopt een onboarding programma door zodat je goed beslagen ten ijs komt!
  • Met een lach sta je de klant te woord
  • Met nieuwsgierigheid stel je de juiste vragen en breng je de wens/behoefte van de klant in kaart
  • De minder complexe vragen beantwoord je zelf
  • Energiek koppel je het juiste vraagstuk aan de juiste collega door het ticket aan hem/haar toe te wijzen
  • Met precisie geef je tickets de juiste prioriteit
  • Met een scherp(th)e blik bewaak je het proces en een tijdige afhandeling van de tickets
  • Wij vragen geen specifieke kennis van software, maar wel klantgerichte vaardigheden en leergierigheid 
  • HBO werk- en denkniveau, inzet en ambitie vinden wij belangrijker dan een gerichte opleiding
  • Hiervoor is het belangrijk dat je de Nederlandse en Engelse taal beheerst
  • Je bent woonachtig in de regio Eindhoven

Geloof jij dat:

  • Wederzijds respect bijdraagt aan een fijne werkomgeving
  • Plezier in je werk ervoor zorgt dat een werkdag altijd te snel voorbij is
  • Door zelf actie te ondernemen jij je functie eigen maakt
  • Je op elkaar moet kunnen vertrouwen om tot het beste resultaat te komen
  • Verbinding mét de klant en denken vanuit de klant nodig is voor een goede relatie
  • Persoonlijke ontwikkeling van belang is voor je eigen werkgeluk

Dan beloven wij jou:

Leuke klanten
Fantastische uitjes
Een snelgroeiend en jong bedrijf
Persoonlijke ontwikkeling
De allerlekkerste broodjes op vrijdag

Zo maken wij jouw ontwikkeling op maat

Functioneren

Binnen Scherpthe vinden we het belangrijk dat alle werknemers zo optimaal mogelijk kunnen functioneren.

Opleiding & Cursussen

Bij Scherpthe vinden we het belangrijk dat onze mensen zich blijven ontwikkelen.

Opleidingsbudget

Om zelfontwikkeling te stimuleren bieden wij alle Scherpthenaren ieder jaar een opleidingsbudget aan.

Vragen of meer weten?

Word jij blij bij het lezen van deze vacaturetekst ? Dan horen wij natuurlijk graag van jou! Solliciteer direct (en uiterlijk vóór 1  maart 2024) via onderstaande button en we plannen een gesprek. Een cv opsturen is handig maar niet noodzakelijk. Makkelijk toch?

Tot snel bij Scherpthe!

Heb jij vragen na het lezen van deze vacature? Neem dan contact op met Antenieke via 06 34 47 13 87 / 040 3020 111 of stuur een e-mail naar werken@scherpthe.nl.

Laat je naam achter en wij bellen jou!

Solliciteer eenvoudig!

Contactformulier